Kaj rešujemo?

Paket CRM

Izgube poslov, ker pozabimo na dogovorjene termine, klice in večkrat nas konkurenca prehiti

"Rast prodaje nam prinaša precej preglavic pri organiziranju in obvladovanju sprememb, pregledu dogovorjenih sestankov, nalog ker velikokrat “gasimo” in opravljamo najnujnejše in s tem pozabljamo na dogovore, sestanke, ki so bili dogovorjeni, predvsem pa se nam zgodi da zamudimo pomembne roke za oddajo ponudb, kar omogoči konkurenci da nas prehiti in pridobi posel."

Rešitev

Uporaba Crm paketa zagotovi, da vse spremembe in nove vnose vnašate enostavno z nekaj kliki. Vnosi so takoj vidni vsem, ki so vključeni v določeno aktivnost oziroma sodelujejo z izbranim kupcem, ob zapisu pa jih lahko obvestite tudi po elektronski pošti.

Da priložnosti in dogovorjeno ne bo zamujeno lahko sebi ali sodelavcem dodate opomnik za izvedbo aktivnosti, kar zagotovi, da ga bo Crm opomnil o prihajajoči nalogi.

Več o paketu CRM

Priprava na sestanke je za prodajnike prezamudna, iskanje po emailih, dokumentih

"Naši prodajniki so večino izven pisarne, po terenu, klice in naročila sprejemajo oni in tudi pri nas v podjetju. Za kvalitetno pripravo na sestanke zaradi hitrega tempa in informacij, ki so razdrobljene po emailih, dokumentih in zapisnikih sestankov, večino zmanjka časa."

Rešitev

Vsi uporabniki skladno z določenimi pristojnostmi dostopajo do vseh informacij kupca, njegovih dokumentih, kot so ponudbe, računi, pogodbe in zapisnikov sestankov.

Priprava na sestanek je zelo enostavna, saj prodajnik v CRM pregleda zapisane informacije vseh, ki so imeli kontakt s kupcem na enem mestu in je tako pri kupcu lahko maksimalno uspešen.

Več o paketu CRM

Slab nadzor nad dogovorjenimi nalogami ekipe, nezadovoljni kupci

"Kot vodja prodaje moram za tekoče delo s srednje veliko ekipo prodajnikov opraviti precej telefonskih klicev, prebrati dnevna poročila o opravljenih sestankih, jih pravočasno pregledati in ustrezno ukrepati v primeru problemov. Kadar je najvišja sezona prodaje so prodajniki po več dni hkrati na terenu in takrat dobim poročila z nekaj dni zamude, ko je za ukrepanje velikokrat prepozno."

Rešitev

Paket CRM je spletna rešitev, ki omogoča, da prodajniki zapisujejo dogodke takoj, ko se zgodijo oziroma takoj po zaključku, kar izboljša kvaliteto zapisa in skrajša izdelavo poročila, ki ga vodja lahko izpiše ko želi pregled.

Prodajnik lahko ob vnosu aktivnosti izbere tudi možnost obveščanja vodje, ki takoj ko je zapis shranjen dobi email obvestilo in s tem takojšnjo reakcijo.

Več o paketu CRM

Izguba vitalnih podatkov o sodelovanju s kupcem

"V podjetju se nam je pokvaril strežnik, na katerega smo shranjevali vse pomembne datoteke, pogodbe, slike in zapisnike sestankov.

Iz varnostnih kopij smo uspeli rešiti zgolj del podatkov, zato smo utrpeli zelo veliko poslovno škodo."

Rešitev

MetaKocka in s tem tudi Crm paket je spletni program, kar zagotavlja, da se zaradi varnosti podatkov uporablja več strežniških sistemov. Podatki se večkrat dnevno varnostno shranjujejo, kar zagotovi, da je možnost izgube podatkov zelo nizka.

Poleg podatkov v oblaku pa so omogočeni tudi izvozi in izdelavo lokalnih kopij, kar zagotovi, da podatkov nikoli ne boste izgubili.

Več o paketu CRM

Na vrh